דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסקאות נדלן מעולות? - רק בנתניה! 

מאת    [ 01/08/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 1917 פעמים ]

 אחת הערים המרשימות בישראל

אם נעזוב לרגע את דברי הלעג שנזרקים לחלל ללא כל ביסוס נוכל בקלות לראות כיצד נכסים בנתניה הם להיט כבר תקופה ארוכה. גם כששוק הנדל"ן בישראל אינו רוחש וגועש זוכה העיר היפה ביותר בשרון לביקוש רב ועסקאות נדל"ן מבוצעות בה בהיקף מרשים. אלו הנוסעים בכביש החוף מבחינים במגדלי יוקרה, בשכונות מטופחות, באזורי התעשייה, ובמרכזי קניות מרשימים הן בצד המזרחי של הכביש והן מצדו המערבי.

מדובר בעיר שהרשות המוניציפאלית שלה לא נחה לרגע ומבצעת פעולות רבות בכדי לשפר או איכות החיים של עשרות אלפי התושבים שבה. את הטיילת היפה של נתניה, הפארק העירוני "שלולית החורף", שמורת האירוסים, וחוף הים המדהים של העיר מכירים לא רק תושבי העיר אלא גם רבים שמגיעים מאזור השרון לבלות וליהנות בעיר שמזכירה לא מעט ערי חוף מרתקות באירופה. משרדי תיווך שנחשבים לאיכותיים ולאמינים בנתניה משדכים בין קונים למוכרים ומנהלים בכך עסקאות נדל"ן כדאיות עבור שני הצדדים.

  מחינוך מצוין ועד למגוון מקומות תעסוקה

יש לא מעט פרמטרים שעושים עיר בישראל למקום שטוב לגור בו. מאחר ואף אחד מאתנו לא מעוניין לשים את כספו על קרן הצבי ולראות כיצד עתיד ילדיו אינו מובטח או שעתידו המקצועי והכלכלי לוט בערפל, הרי שחיפוש מקום מגורים או חיפוש עסקת נדל"ן הם דברים שמצריכים התייחסות מדוקדקת ללא מעט אלמנטים. נכסים בנתניה זוכים לביקוש רב בזכות מספר רב של יתרונות שעיר זו מציגה.

מעבר ליופי ולאפשרויות הבילוי שהצגנו לעיל אפשר לראות כיצד החל מגני ילדים ועד לבתי ספר יסודיים ותיכוניים ברמה גבוהה נתניה מציגה מערכת חינוך איכותית ביותר. גם מוסדות להשכלה גבוהה יש בעיר והדבר משדרג את הרושם הכללי שהעיר יוצרת אל מול ערים רבות אחרות בישראל. הורים שמגיעים למשרדי תיווך בנתניה, כמו משרדי "אילן נכנסים" נהנים ממגוון אפשרויות מגורים שכולל בתי קרקע, דירות, פנטהאוזים, ועוד, תוך ידיעה ברורה שאזורי התעשייה, מרכזי הקניות, והקרבה לתל אביב וערי השרון האחרות, מעניקים להם ביטחון תעסוקתי רב.

 

בין דירות למגורים לנכסים להשקעה

הנתונים המצוינים של העיר מביאים אליה דיירים חדשים לא רק מישראל אלא גם מחו"ל, ויתרה מכן גם משקיעים רבים מגיעים לחפש הזדמנויות רציניות להשקעה במגוון של נכסים בנתניה. בין אם מדובר ברכישת דירות למטרת השכרה או במציאת חנויות שעומדות למכירה עיר דינאמית כמו נתניה מציגה מבחר אפשרויות מצוינות. משרדים מקצועיים של תיווך בנתניה יודעים להציג עבור לקוחותיהם מגוון אפשרויות קניה, מכירה והשכרה של נכסים פרטיים ומסחריים באזורים שונים בעיר.

בעיר כה גדולה יש משמעות רבה להיצע איכותי ממשרד רציני. כך אפשר לבחור בין דירות מרווחות בקריית השרון, קריית נורדאו, או אפילו במרכז העיר או ליד הים, לבין בתי קרקע באחת מהשכונות הירוקות של נתניה. נכסים בנתניה יכולים לספק מגורים ברמה גבוהה בזכות סטנדרט בנייה מעולה וסביבה מצוינת, והם יכולים גם להניב תשואה מכובדת בזכות היצע מגוון והזדמנויות שמחכות למי שנעזר באנשי המקצוע האמיתיים של עולם התיווך.

איל גוצ'י יועץ נדלן מוסמך מטעם משרד המשפטים. בעל חברת אילן נכסים - שיווק ותיווך נדל" מתמחים בשיווק ותיווך נדלן באיזור


נתניה והסביבה. שיווק מכירה השכרה וקניית דירות נכסים מסחרי ומגרשים.


בקרו אותנו בעמוד הבית שלנו http://www.ilre.co.il


ובעמוד הפייסבוק שלנו : http://www.facebook.com/ilan.nadlan




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב